Четвер, 26.12.2024, 19:35

Вітаю Вас Гість | RSS
Золотосяйна Кліо
Сайт РМО
вчителів
суспільствознавчих дисциплін
ГоловнаРеєстраціяВхід
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 58

Статистика
» Зареєструвалось на сайті
Всього: 61
» Із них
Адміністраторів: 4
Модераторів: 21
Провірених: 0
Користувачів: 36

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
[Хто сьогодні нас відвідав?]

Форма входу

Дніпропетровська область
відділ освіти Солонянської РДА

Районне методичне об'єднання
вчителів
суспільствознавчих дисциплін



Підсумки

роботи районного методичного об’єднання

вчителів історії та правознавства

у 2011- 2012 навчальному році

 

Всього у школах району працює 37 вчителів історії.

З вищою освітою -32, бакалавр – 3, середньою спеціальною –  2.

За кваліфікаційною категорією: з вищою категорією – 20, з першою -6, з другою – 2, спеціаліст -9.

Звання «Учитель- методист» мають 5 вчителів, «Старший учитель»- 8, «Відмінник освіти України» -2.

Вчителі історії працювали над  науково- методичною проблемою «Педагогічні стратегії розвитку інноваційної особистості».

У роботі районного методичного об’єднання вчителів  історії та правознавства переважали активні форми роботи: семінари- практикуми, круглі столи, презентації, методичні раунди, конференції.

Проведено семінар для молодих та малодосвідчених вчителів історії  у Солонянській СШ №2  (вчитель Антошкін Ю.Ю.) по темі: «Робота з історичними джерелами як  спосіб формування креативної особистості».

Учасники семінару відвідали та обговорили відкриті уроки у досвідчених вчителів історії Давидової А.С. та Антошкіна Ю.Ю. Молоді вчителі моделювали уроки, складали опорні конспекти.

За круглим столом вчителі історії вищої кваліфікаційної категорії провели семінар-методичний ринг по темі: «Формування поля креативності засобами сучасних педагогічних технологій», поділилися досвідом роботи та провели практичні заходи по впровадженню сучасних педагогічних технологій в практику своєї роботи. Методичний ринг проводився за трьома раундами:

І раунд – «Мозковий штурм»

ІІ раунд – Презентація теоретичних знань з питань сучасних педагогічних технологій.

ІІІ раунд – Педагогічні технології у педагогічній практиці. Цей конкурс був проведений у  вигляді міні-захистів  педагогічних технологій, які використовують вчителі у роботі.

У серпні та березні  проведено два засідання  районного методичного об’єднання вчителів суспільствознавчих дисциплін  по темі: «Актуальні проблеми викладання історії, правознавства та суспільствознавчих дисциплін», на яких вчителі визначили  пріоритетні напрямки роботи і заслухали  такі питання:

-          використання інноваційного освітнього середовища регіону для розвитку суспільствознавчого навчання;

-          технології розвитку креативності в процесі навчання;

-          підсумки участі у Всеукраїнських олімпіадах з історії та правознавства;

-          презентації досвіду роботи вчителів «Від творчого вчителя до творчого учня»;

-          майстер-клас «Готуємося до ЗНО з історії України» та інші.

Державний стандарт історичної освіти передбачає нові підходи до вивчення історії. Набуттю навичок самостійної, науково-практичної, дослідницько- пошукової  діяльності сприяє участь учнів у проекті «Народна пам’ять ХХ століття». У кожній школі створено пошукові загони школярів, які   збирають свідчення очевидців історичних подій.

Активізація краєзнавчого руху серед учнівської молоді – це одне з основних завдань роботи районного методичного об’єднання. Підсумки роботи були підведені  на районній конференції, кращі пошукові загони нагороджені грамотами районного відділу освіти.

У рамках акції «Народна пам’ять ХХ століття» проведено конференцію по захисту учнівських науково-дослідницьких робіт в номінації «Історія сіл і міст рідного краю». Юні історики презентували свої напрацювання за рік: зібрані археологічні знахідки, архівні довідки, фото і відеоматеріали.

Щорічно проводиться Всеукраїнський конкурс «Лелека», в якому, на жаль, прийняли участь лише учні з п’яти шкіл : Солонянської СШ №1 (вчитель Козило Ю.В.), Олександропільської СШ (вчитель Захарченко Т.М.),  Солонянської СШ №2 ( вчитель Давидова А.С.), Дзержинівської СШ (вчитель Глухова О.Б.) та Малокалинівської НСШ (вчитель Власовець А.М.).

За підсумками ІІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з історії 2 учасника посіли  призові місця: Черкасов Олег з Єлізарівської СШ (вчитель Черкасова С.О.) та Залюбовський Максим з Новопокровської середньої школи (вчитель Губчик О.Я.).

З правознавства призове місце отримав  один учасник -   Залюбовський Максим з Новопокровської середньої школи (вчитель Козакова Т.С.).

У грудні  всі педагогічні та учнівські колективи прийняли участь у Всеукраїнському Тижні права. У школах були проведені масові заходи на правову тематику, зустрічі з юристами, правозахисниками, конкурси, вечори запитань та відповідей, виставки.

Для вчителів спецкурсу «Європейський вибір України» проведено засідання творчої групи на тему: « Використання нетрадиційних технологій на уроках спецкурсу європейський вибір України». Вчителі ознайомилися з основними  формами і методами навчально-пізнавальної діяльності учнів, різноманітністю форм проведення уроків, в основу яких покладено пошукові, дослідницькі і ситуативні завдання. Учасники семінару провели  практичне заняття -  рольову гру «Засідання Європейської  Ради ».

Під час атестації шкіл відвідано уроки у вчителів історії: Буздуги Л.М. (Башмачанська СШ), Чижевського В.П. (Звонецько-Хутірська НСШ), Борейко О.Д. (Березнуватівська СШ), а також проведено контрольні зрізи знань у 9-х класах.

За результатами експертних  контрольних робіт учні показали такі результати: Башмачанська СШ

Всього виконували контрольну роботу -14 учнів; на  початковому рівні  -0 учнів, на середньому – 6, на достатньому – 4, на високому – 4,  (я.п. 57 %).

Звонецько-Хутірська НСШ.  Всього виконували завдання 8 учнів; на початковому рівні – 3 учні (37,5 %), на  середньому – 3 учні (37,5), на достатньому – 2 учні (25 %), на  високому- 0 учнів (я.п. 25%).

Березнуватівська СШ. Всього виконували роботу – 7 учнів; на початковому рівні -0 учнів, на середньому- 3,  на достатньому- 2, на високому -2, (я. п. 57 %).

Загальні результати наступні: всього виконували завдання – 29 учнів; на початковому рівні – 3 , на середньому- 12 , на достатньому -8 , на високому – 6 , (якісний показник  48 %).

ДПА з історії України складали 119 учнів: початковий рівень -5 учнів, середній – 18, достатній – 34, високий – 62 (якісний показник 81 %).

З основ правознавства результати такі: всього виконували завдання -20 учнів, початковий рівень – 0 учнів, середній – 7 учнів, достатній – 6 учнів, високий – 7 учнів (якісний показник 65%).

Пошук

Календар
«  Грудень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архів записів

Друзі сайту
  • Солонянський РНМК
  • Відділ освіти
  • Веб-спільнота вчителів
  • ДОІППО 
  • Єдиний освітній центр
  • МОНУ
  • Мої знання
  • Класна оцінка


  • «Методичний портал»



    Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz