Основні завдання,
які стоять перед вчителями
історії
у 2012-2013 навчальному році:
- використовувати у своїй роботі нові технології неперервного і дистанційного навчання й спілкування, застосовуючи технології Веб 2.0 (вебінари, мультимедійні презентації, блоги, Вікі-Вікі, сервіси,віртуальні світи тощо), які дозволять реалізувати у навчальному процесі завдання, що ставляться перед системою освіти інформаційним суспільством;
- підвищувати творчий рівень проведення методичних і навчально-практичних семінарів для вчителів, якісно передавати потрібну інформацію за рахунок застосування сучасних технічних засобів (відео ресурси та сервіси для колективного використання та спілкування);
- застосовувати на всіх етапах навчального процесу – при вивченні теоретичного матеріалу, його закріпленні при виконанні практичних завдань, обговоренні проблемних ситуацій та питань, спільному виконанні навчальних проектів та їх оприлюдненому захисті, контролі результатів навчальної діяльності, рефлексії та самооцінюванні навчальних досягнень електронні програмно-педагогічні ресурси;
- запроваджувати методику розвитку критичного мислення школярів, через розв’язування проблемних завдань шляхом використання проблемних методів та інтерактивних форм навчання, що передбачають науковий діалог та рефлексію пізнавальної діяльності;
- створювати оптимальні умови для виявлення обдарованої учнівської молоді і надання їй підтримки в розвитку творчого потенціалу, самореалізації такої молоді та її постійного духовного самовдосконалення.
- Чітко визначати кінцевий результат, уміти аналізувати досягнуте. Вести педагогічну роботу на основі діагностико-аналітичного підходу.
- Залучати учнів до проектної діяльності, до написання науково-дослідницьких робіт, до участі в конкурсах, турнірах, інтелектуальних іграх.
- Удосконалювати форми і методи проведення позакласних заходів, які сприяють підвищенню рівня знань, умінь учнів, а також інтересу до предмета.